Producenci
Nowości
Obraz tryptyk balet - kolor (3 szt.)
Obraz tryptyk balet - kolor (3 szt.)
249,00 zł
szt.
Dyptyk - Kamienice (2szt)
Dyptyk - Kamienice (2szt)
69,00 zł
szt.
hipster - jeleń w łódce
hipster - jeleń w łódce
38,00 zł 26,60 zł
szt.
Promocje
hipster - jeleń
hipster - jeleń
38,00 zł 26,60 zł
szt.
Freddie Mercury
Freddie Mercury
38,00 zł 30,40 zł
szt.
hipster - sowa
hipster - sowa
38,00 zł 30,40 zł
szt.
Afro
Afro
38,00 zł 26,60 zł
szt.
hipster - dama
hipster - dama
38,00 zł 26,60 zł
szt.
Marilyn Monroe
Marilyn Monroe
38,00 zł 30,40 zł
szt.
hipster - oko
hipster - oko
38,00 zł 26,60 zł
szt.
Hipster - kot z fajką
Hipster - kot z fajką
38,00 zł 26,60 zł
szt.
hipster - żuk
hipster - żuk
38,00 zł 26,60 zł
szt.
Hipster - pies chiuaua Leon
Hipster - pies chiuaua Leon
38,00 zł 26,60 zł
szt.
hipster - drzewo na rowerze
hipster - drzewo na rowerze
38,00 zł 26,60 zł
szt.
peace
peace
38,00 zł 30,40 zł
szt.
Zwroty i reklamacje

REKLAMACJE

Przy odbiorze przesyłki proszę zawsze sprawdzić, czy ta nie jest uszkodzona. Jeżeli paczka jest uszkodzona, należy wraz z kurierem sporządzić protokół zniszczenia, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji. W takim przypadku należy również odmówić przyjęcia przesyłki. O takim fakcie proszę niezwłocznie poinformować nas pod numerem: +48 726 091 686

Jeżeli zakupiony towar jest niezgodny z opisem, prosimy postępować w następujący sposób:

  • Prześlij do nas produkt podlegający reklamacji na adres:

Be Art, Główna 82/2, 54-061 Wrocław

(przesyłka realizowana jest na twój koszt)

  • Do przesyłki dołącz informację, dlaczego reklamujesz produkt oraz jaką życzysz sobie formę rekompensaty (ważne: nie zapomnij dołączyć danych takich jak numer kontaktowy/email, adres zwrotny na który mamy odesłać nowy plakat lub nr konta bankowego na który mają zostać przelane pieniądze po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji)
  • O rozpatrzeniu reklamacji poinformujemy Cię telefonicznie/emailem w ciągu 14 dni od otrzymania produktu
  • W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji, w ciągu 7 dni roboczych naprawimy uszkodzony produkt, prześlemy nowy egzemplarz danego produktu lub zwrócimy pieniądze za zakupiony towar
  • W przypadku negatywnie rozpatrzonej reklamacji, drogą mailową otrzymasz uzasadnienie podjętej decyzji oraz w ciągu 7 dni roboczych odeślemy do Ciebie reklamowany produkt

 

ZWROT PRODUKTÓW

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, na zwrot produktu bez podania przyczyny masz 10 dni kalendarzowych od daty otrzymania zakupionego towaru (przepisy dotyczące umów zawieranych na odległość). Przepisy te dotyczą wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, czyli jedynie sytuacji gdy kupującym jest osoba fizyczna, nie firma.

Zwracany produkt nie może nosić jakichkolwiek śladów użytkowania, musi być zwrócony w oryginalnym opakowaniu w stanie identycznym do tego z dnia dostarczenia przesyłki do Ciebie. W przypadku nie spełnienia tego warunku towar nie będzie przyjęty do zwrotu.

Jeżeli zwracasz towar, prosimy postępować w następujący sposób:

  • Odeślij produkt w nienaruszonym stanie, w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością na adres:

Be Art, Główna 82/2, 54-061 Wrocław

(przesyłka realizowana jest na twój koszt)

  • Do przesyłki dołącz oświadczenie, że zwracasz zakupiony towar wraz z numerem konta, na które chcesz by zostały przelane pieniądze
  • W ciągu 7 dni roboczych rozpatrzymy twój zwrot, w przypadku spełnienia ww warunków zwrócimy Ci pieniądze, w przypadku ich niespełnienia poinformujemy Cię drogą mailową o nieprzyjęciu zwrotu i odeślemy towar na wskazany adres

 

W razie wątpliwości prosimy o kontakt mailowy biurobeart@gmail.com lub telefonicznie 726 091 686

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl